בזירת החיסול # ראשי מערכת הביטחון בזירת החיסול של יחיא סינוואר - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

בזירת החיסול # ראשי מערכת הביטחון בזירת החיסול של יחיא סינוואר

הרמטכ״ל: ״לא נעצור עד שנתפוס את כל המחבלים שהיו מעורבים ב-7/10 ונשיב את כל החטופים הביתה״ | שר הביטחון גלנט: ״סינוואר סיים את חייו מוכה, נרדף ונמלט, לא כמפקד אלא כמי שדאג רק לעצמו. זה מסר ברור למשפחות הנופלים והחטופים, אך גם לתושבי עזה: סופו של האיש שהמית עליכם אסון הגיע, זו השעה לשחרר את החטופים ולהיכנע״
ראשי מערכת הביטחון בזירה (צילומסך)

ראשי מערכת הביטחון הגיעו לרצועת עזה למקום החיסול של סינוואר:
שר הביטחון יואב גלנט הגיב לחיסולו של יחיא סינוואר, מנהיג חמאס בעזה, בהצהרה שמסר בגבול רצועת עזה. גלנט אמר כי "מדינת ישראל סגרה היום חשבון ארוך שנים עם יחיא סינוואר – רוצח ומחבל שפל".

גלנט התייחס לסינוואר כ"רב המחבלים" שתכנן וביצע את הפיגוע ב-7 באוקטובר, בו נרצחו אזרחים ישראלים רבים. הוא הדגיש כי סינוואר "סיים את חייו מוכה, נרדף, נמלט על נפשו, לא מפקד על הארגון שלו ורק דואג לעצמו".

שר הביטחון הדגיש כי חיסול סינוואר מהווה "מסר ברור לכל משפחות הנופלים, לכל משפחות החטופים – אנחנו עושים הכל על מנת לפגוע במי שפגע ביקירכם ולשחרר את החטופים"

גלנט פנה ישירות לתושבי עזה ואמר: "האיש שהמית אסון על רצועת עזה, שבשל המעשים הרצחניים שלו אתם סובלים – הסוף של האיש הזה הגיע. זו השעה לצאת החוצה, לשחרר את החטופים, להרים ידיים, להיכנע".

שר הביטחון הדגיש כי חיסולו של סינוואר מהווה מסר ברור לכל אויבי ישראל. הוא הוסיף כי זהו הישג צבאי ומוסרי גדול לישראל וניצחון לעולם החופשי כולו מול ציר הרשע של האיסלם הקיצוני המובל על ידי איראן.

הרמטכ״ל: ״לא נעצור עד שנתפוס את כל המחבלים שהיו מעורבים ב-7/10 ונשיב את כל החטופים הביתה״

לאחר מרדף ממושך ונחוש שנמשך שנה שלמה, כוחותינו חיסלו את יחיא סינוואר, האחראי הראשי לטבח הנפשע של השבעה באוקטובר ולמותם וחטיפתם של ישראלים רבים. פגשתי עכשיו את הכוח שחיסל אותו אתמול בהתקלות במרחב רפיח. הכוח פעל נכון במקצועיות ובנחישות, לא כי ידע שסינוואר נמצא שם, אלא כי לוחמינו פועלים במצוינות בכל מפגש עם מחבלים, בכל הגזרות. הפעולות של צה"ל, שב"כ, פיקוד הדרום, אגף המודיעין וחיל האוויר בשנה האחרונה, הביאו את סינוואר לנהוג כמבוקש נרדף, והוא שינה את מיקומו מספר פעמים. כל זה, לא עזר לו. התעוזה, הנחישות והאומץ של כוחות צה"ל הפועלים בכל הזירות, הביאו אותנו אליו, והביאו אותו אל סופו. אמרנו שנגיע אליו, ואכן הגענו אליו. העולם כעת טוב יותר בלעדיו.
ישראל תמשיך לרדוף ולחסל את כל מי שמאיים על אזרחי מדינת ישראל. לא נעצור עד שנתפוס את כל המחבלים שהיו מעורבים ב-7/10 ונשיב את כל החטופים הביתה. בשנה האחרונה, רבים שילמו מחיר כבד במרדף הזה – חלקם נפלו בקרב ואחרים נפצעו. חיסולו של סינוואר הוא ניצחון גם בזכותם. אנחנו זוכרים את הנופלים ומחבקים את משפחותיהם. מאחלים החלמה מהירה לפצועים, ומייחלים להשבת החטופים. הערכה רבה למפקדיי צה"ל וחייליו בכל הגזרות, שעושים גם בשעה זו באומץ להגן. אנחנו נמשיך להגן על מדינת ישראל בכל הכוח״.

 

לא קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

אנטישמיות רוסית # סגן שר החוץ הרוסי: אנחנו מזהירים את ישראל לא לחשוב אפילו על תקיפת מתקני הגרעין של איראן

ריאבקוב סגן שר החוץ של רוסיה אמר: אנחנו מזהירים את ישראל לא לחשוב אפילו על תקיפת מתקני הגרעין של איראן |  אזהרה זו מתיישבת עם המדיניות הרוסית הכללית בחודשים האחרונים, שבה רוסיה מותחת ביקורת על פעולות ישראל ומתעלמת או מצדיקה פעולות של איראן וחיזבאללה.

ככה הצורר חוסל # רצף האירועים בחיסול יחיא סינוואר

בלב רפיח | ככה חוסל הארכי טרוריסט יחיא סינוואר | דורון קדוש מפרסם את רצף האירועים בחיסול יחיא סינוואר: | סינוואר ישב פצוע בקומה שנייה באחד המבנים וזרק מקל עץ לעבר הרחפן הצהלי כדי שלא יזהה אותו

אותר הנעדר # אחרי שנעדר בראש השנה: אותרה גופתו של הנעדר – אביעד פרחי ז״ל

אחר חיפושים ממושכים, אותרה גופתו של הנעדר – אביעד פרחי ז״ל ע״י המשטרה המקומית ברומניה | אביעד נעדר אחרי ראש השנה ברומניה | עשרות אזרחים ויהודים, בתוכם גם חברת מגנוס השתתפו בחיפושים הנרחבים

בארה"ב שמחים # ביידן: סינואר מת. זה יום טוב לישראל, לארצות הברית ולעולם.

ביידן: אדבר בקרוב עם נתניהו לברך אותו ולדון בדרך להגיע להסדר לשחרור החטופים. זו הזדמנות ל-״יום שאחרי״ בעזה. סינוואר היה המכשול לכך | "כמנהיג ארגון הטרור חמאס, סינוואר היה אחראי למותם של אלפי ישראלים, פלסטינים, אמריקאים ואזרחים מלמעלה מ-30 מדינות" | סגנית הנשיא האריס: הרגע הזה נותן לנו הזדמנות לסיים סופית את מלחמת עזה

בזירת החיסול # ראשי מערכת הביטחון בזירת החיסול של יחיא סינוואר

הרמטכ״ל: ״לא נעצור עד שנתפוס את כל המחבלים שהיו מעורבים ב-7/10 ונשיב את כל החטופים הביתה״ | שר הביטחון גלנט: ״סינוואר סיים את חייו מוכה, נרדף ונמלט, לא כמפקד אלא כמי שדאג רק לעצמו. זה מסר ברור למשפחות הנופלים והחטופים, אך גם לתושבי עזה: סופו של האיש שהמית עליכם אסון הגיע, זו השעה לשחרר את החטופים ולהיכנע״

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית