מרגלים מבית # שוב: אזרח ישראלי שריגל עבור איראן נעצר - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

מרגלים מבית # שוב: אזרח ישראלי שריגל עבור איראן נעצר

שוב פעם | שירותי הביטחון תפסו אזרח ישראלי שריגל עבור איראן ואף הסכים לבצע משימת חיסול בעבור כסף | מרגלים מבית
דגל ישראל ואיראן (עריכה הגזרה)

פרשת ריגול נוספת עבור האיראנים נחשפת הבוקר: השב״כ והמשטרה עצרו את ולדימיר ורחובסקי, תושב פתח תקווה בן 35, שביצע משימות שונות עבור גורמי המודיעין האיראניים.

ולדימיר ידע שהוא עומד בקשר עם גורם עוין, וביצע עבורם משימות כמו ריסוס גרפיטי, תליית כרוזים, ואיסוף מידע על גורם ישראלי.

בהמשך – הוא הסכים לבצע משימת חיסול מדען ישראלי עבור 100,000 דולר, והצטייד לשם כך בכלי נשק. הבוקר יובא לדיון בהארכת מעצרו ויוגש נגדו כתב אישום חמור.

הודעה משותפת למשטרת ישראל והשב"כ:
נמשך סיכול ניסיונות איראן לגייס ישראלים: שבכ ויאחב"ל להב 433 עצרו תושב פתח תקווה, שהסכים לביצוע חיסול אישיות בישראל עבור 100 אלף דולר.

הותר לפרסום כי במסגרת פעילות סיכולית משולבת של שירות הביטחון הכללי ויאחב״ל להב 433 במשטרת ישראל, נחשפה תשתית של גורמי מודיעין איראנים, שפעלה לגיוס והפעלה של אזרחים בישראל. במסגרת זו, נעצר לחקירה ולדימיר ורחובסקי, כבן 35, תושב פתח תקוה, לאחר שביצע משימות שונות עבור גורמי המודיעין האיראניים.

חלק מהמשימות שבוצעו תועדו על ידי ולדימיר, והתקבל תשלום עבור ביצוען. הקשר בין ולדימיר לגורמים האיראניים התקיים בשפה האנגלית, ובמסגרתו התבקש לרכוש טלפון ייעודי.

מחקירת החשוד ואמצעיו עלה כי במסגרת הקשר שהתקיים בין ולדימיר לבין גורמים הפועלים מטעם איראן, ביצע ולדימיר, בהנחיית הגורם האיראני, ותוך שמודע להיותו גורם עוין המעוניין לפגוע בביטחון המדינה, משימות שונות בהן ריסוס כתובות גרפיטי, תליית כרוזים, איסוף מידע על גורם ישראלי והטמנת אמצעים לביצוע משימות נוספות על ידי מגויסים אחרים. בהמשך, הסכים ולדימיר לביצוע משימה של חיסול מדען ישראלי עבור סכום של 100 אלף דולר.

לשם ביצוע המשימה, הצטייד ולדימיר בכלי נשק. החשוד יובא היום בשעות הבוקר לדיון בביהמ״ש המחוזי בלוד במסגרתו תתבקש הארכת מעצרו עד תום ההליכים. פרקליטות מחוז מרכז תגיש כתב אישום חמור נגדו.

פניה מצד גופי המודיעין האיראנים, באמצעות הרשתות החברתיות, מוכרת כפלטפורמה לגיוס בשיטוי של ישראלים לביצוע משימות שונות. אף שמשימות אלו עשויות להיחזות בתחילה כתמימות, יש בהן כדי להביא לפגיעה ממשית בביטחון המדינה.

יש לציין כי חלק ניכר מהאזרחים הישראלים אשר קיבלו פניות חשודות, לא נענו להן ואף התריעו עליהן בפני הגורמים הרלוונטיים.

מפקד מחלק בטחוני ביאחב"ל להב 433 רפ"ק מאור גורן ציין: מדובר באירוע נוסף מתוך סידרה של תיקים חמורים הנחקרים ביאחב"ל ובשב״כ בהם מופעלים אזרחים ישראלים על ידי סוכן זר, אך כאן כבר נחצה גבול נוסף, ברמת החומרה והתעוזה: החשוד כבר התחמש באקדח, מחסנית וכדורים וכל זאת לאחר שהסכים להוציא לפועל רצח של מדען תמורת 100 אלף דולר ולברוח מהארץ בעזרתו של הסוכן הזר לרוסיה, מיד לאחר הביצוע.

לא קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית