במהלך סיור בצפון # נשיא המדינה הרצוג מאיים: "נעים קאסם וחבריו הביאו אסון ללבנון - גם יומו יגיע" - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

במהלך סיור בצפון # נשיא המדינה הרצוג מאיים: "נעים קאסם וחבריו הביאו אסון ללבנון – גם יומו יגיע"

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר היום, יום שלישי, בערים קריית ביאליק וחיפה | במהלך הסיור אמר: "שמעתי את הנאום של נעים קאסם היום, הוא טועה בדיוק כמו קודמיו וקודמי קודמיו. לא רק שהוא טועה, אני מניח שיגיע גם יומו"
הנשיא בביקור הפצועים צילום דוברות הנשיא

נשיא המדינה הרצוג מאיים על נעים קאסם במהלך סיור בצפון: "נעים קאסם וחבריו הביאו אסון ללבנון – גם יומו יגיע".

נשיא המדינה יצחק הרצוג בביקור בחיפה והקריות:

״שמעתי את הנאום של נעים קאסם היום- הוא טועה בדיוק כמו קודמיו וקודמי קודמיו. לא רק שהוא טועה, אני מניח שיגיע גם יומו. הוא לא טועה רק בזלזול בו הוא מתייחס למדינת ישראל ואזרחיה, הוא משכיח, או מנסה להשכיח את האמת המרה- הוא הביא אסון, הוא וחבריו הביאו אסון ללבנון״.

דבר הנשיא בסיור:
נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר היום, יום שלישי, י״ג בתשרי, 15 באוקטובר, בערים קריית ביאליק וחיפה. תחילה פקד הנשיא את מרכז ההפעלה לשעת חירום של קריית ביאליק, ונפגש עם ראשי הרשויות של הקריות ועם נציגי פיקוד העורף שבמרחב. במפגש נכחו ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי וראש עיריית קרית מוצקין, ציקי אבישר.

הנשיא המשיך את ביקורו במרכז הרפואי רמב״ם ויחד עם מנהל המרכז פרופ׳ מיכאל הלברטל, פגש חיילים שנפצעו במהלך הלחימה בלבנון.

את הביקור חתם הנשיא במרכז ניהול המשברים בעיר חיפה, יחד עם ראש העיר, יונה יהב. שם נפגש עם הנהלת העירייה, קציני פיקוד העורף וכוחות המשטרה והחירום הפועלים בעיר.

נשיא המדינה יצחק הרצוג ממרכז ההפעלה בקריות: ״הגענו לחמ״ל פה בלב הקריות, אני רוצה להודות לראשי הערים: קריית ביאליק, קריית מוצקין, קריית אתא וקריית ים. הקריות זה אזור חזק ודומיננטי במדינת ישראל, אזור גדול ומשמעותי מאוד מבחינה כלכלית ומבחינה מסחרית, ומבחינת הפעילות המתרחשת כאן.

הדבר הראשון שמרגישים כשנכנסים לכאן הוא שיש פה בעלת בית, יש פה קור רוח, יש פה חוסן. והאויבים שלנו שחושבים שהם בכך, יכולים להרתיע אותנו עם השיגורים שהם משגרים לאזור הזה- פשוט טועים טעות מרה.

שמעתי את הנאום של נעים קאסם היום, הוא טועה בדיוק כמו קודמיו וקודמי קודמיו. לא רק שהוא טועה, אני מניח שיגיע גם יומו. הוא לא טועה רק בזלזול בו הוא מתייחס למדינת ישראל ואזרחיה, הוא משכיח, או מנסה להשכיח את האמת המרה- הוא הביא אסון, הוא וחבריו הביאו אסון ללבנון. הוא וחבריו בהנחיה איראנית של אימפריית הרשע. מנסים לערער את כל האזור.

אבל מה לעשות שבני אדם, אנשים עם הגיון ומדינות אחראיות מבינים שאת הרוע הזה חייבים לעקור ולמגר אחת ולתמיד.

אני רוצה לחזק מכאן את תושבי כל הארץ, ולחזק מכאן את תושבי הקריות וחיפה וכל הצפון- אנחנו עם חזק. הרבה יותר חזק מהאויבים שלו, ואנחנו נגבור ונוכל להם בכל דרך ובכל מצב.

זו הזדמנות להביע תנחומים מעומק הלב למשפחתו של השוטר ולבן זוגו, השוטר שנרצח היום בבוקר בכביש 4. אנחנו במלחמה בכמה חזיתות, ואין ספק שהמלחמה הזו גובה לצערנו מחירים קשים. אבל עם ישראל הוא עם חסון וחזק ונדע להתגבר גם על כך. אני שולח מכאן חיזוק לכל פצועי צה״ל, פצועי מערכת הבטחון, ולכל האזרחים הנזקקים לטיפול ומאחל לכל אזרחי ישראל חג יותר טוב וימים של שקט.״

לא קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית