מחיית עמלק # פוסק הדור על חיסולו של רב המרצחים יחיא סינואר ימ"ש: חיסולו הוא מחיית עמלק, ויש לנו התחזק מכך - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

מחיית עמלק # פוסק הדור על חיסולו של רב המרצחים יחיא סינואר ימ"ש: חיסולו הוא מחיית עמלק, ויש לנו התחזק מכך

מרן פוסק הדור הגר"י זילברשטין שליט"א התבטא הבוקר בהמשך לדבריו שפורסמו כאן על מלחמת גוג ומגוג המתקרבת, ואמר כי חיסול סינואר מקרב את זה. במיוחד שזה נעשה בצורה שלא יוכלו להגיד שזה כוחי ועצם ידי
פוסק הדור נושא דברים. צילום: דברי חמד

מרן פוסק הדור הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א התייחס הבוקר (ו) לחיסול סינוואר ואומר שאם הגר"א מוילנא דיבר על מלחמת גוג ומגוג [כפי שפורסם כאן במוצאי החג], שהיא בעצם 'מחיית עמלק', הרי בחיסול זה אפשר לראות את תחילת התהליך של 'מחיית עמלק'!

משיח בפתח! # פוסק הדור בשיעורו בחג: כתוב שמלחמת גוג ומגוג תהיה בשלש שעות ביום הושענא רבה

לאחר שסיפרו לפוסק הדור כי דבריו על כך שמלחמת גוג ומגוג תהיה בשלוש השעות ביום הושענא-רבה, ומי שיהיה אז בסוכה – יינצל, עוררו כצפוי הדים אדירים בכל רחבי תבל!

שאל מרן: האם העבירו את דבריו לפני שנודע על חיסולו של סינוואר או לאחר מכן?
והמשיך והסביר: החיסול של הרשע הזה מוסיף נופך לדברים שאמרנו בחג, בגלל שדברי הגר"א מווילנא על מלחמת גוג ומגוג, הם בעצם 'מחיית עמלק', וחיסולו של סינוואר הוא-הוא מחיית עמלק, ואולי יש בכך תחילת התגשמותם של הדברים המופלאים המתעתדים להתרחש [למותר לציין, שמרן שליט"א לא דיבר על תאריך מסוים וספציפי, רק הזכיר את מסורתו של הגר"א מווילנא על הושענא-רבה].

אין להכנס ללחץ – רק לגרום לחיזוק!
מרן הרב שליט"א ביקש להדגיש שכל הדברים הללו לא צריכים להכניס את הקהל ללחץ, אלא אדרבה – לגרום לחיזוק גדול. אחד החיזוקים הבולטים יכול להתבטא בישיבה תמידית בסוכה. דהיינו, אם בכל השנים היינו יוצאים לפעמים מהסוכה, והולכים לפה ולשם, היום בגלל דברי הגר"א שמי שיהיה בסוכה יינצל ממלחמת גוג ומגוג, יש יותר חשק להישאר בסוכה!
גם במלחמת יום הכיפורים שנמשכה כזכור אל תוך חג הסוכות, עורר מרן בעל ה'קהילות יעקב' זצ"ל להישאר בתוך הסוכה.

המעלה שאין כאן אמירת כוחי ועוצם ידי
כמו-כן עורר מרן שליט"א על הסיעתא דשמיא הגדולה שהיתה בחיסול, בכך שאף אחד לא יכול להתגאות כאן ב'כוחי ועוצם ידי', שכן לפני החיסול לא היה פירור של מידע על מקום הימצאו של ראש המחבלים הארור, והדבר התרחש בהיתקלות 'מקרית'. כך זכינו ל'מחיית עמלק' שנעשתה לא מתוך 'כוחי ועוצם ידי', אלא מתוך התגלות כוחו ועזוז-גבורתו של השם יתברך. וזה עוד קידוש השם נורא.

מקורבי פוסק הדור מספרים על הנהגה מופלאה שראו בימים האחרונים אצל מרן: מילות התפילה של הימים הנוראים עדיין מרחשות בשפתותינו, ומה היה קורה אילו היינו משחילים אותן גם בימול החול, וממשיכים להתפלל 'ובכן תן פחדך' וכו'? כך עושה מרן הגר"י זילברשטיין כאשר גם לאחר יום הכיפורים, בסיום תפילת שחרית בלחש, הוא מדפדף בדפי הסידור שלו לתפילות הימים הנוראים ומתפלל קטע אחד או שניים מהתפילות הללו.
יש בכך שתי מעלות; הראשונה, להזכיר לנו את האווירה המרוממת שהיתה בתפילות הימים הנוראים; והשניה, כי אכן אנחנו זקוקים מאוד שהשי"ת ייתן את פחדו 'על כל מעשיך, ואימתך על כל מה שבראת, וייראוך כל המעשים וישתחוו לפניך כל הברואים, ויעשו כולם אגודה אחת לעשות רצונך בלבב שלם' וכו'.

לא קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

מחיית עמלק # פוסק הדור על חיסולו של רב המרצחים יחיא סינואר ימ"ש: חיסולו הוא מחיית עמלק, ויש לנו התחזק מכך

מרן פוסק הדור הגר"י זילברשטין שליט"א התבטא הבוקר בהמשך לדבריו שפורסמו כאן על מלחמת גוג ומגוג המתקרבת, ואמר כי חיסול סינואר מקרב את זה. במיוחד שזה נעשה בצורה שלא יוכלו להגיד שזה כוחי ועצם ידי

אנטישמיות רוסית # סגן שר החוץ הרוסי: אנחנו מזהירים את ישראל לא לחשוב אפילו על תקיפת מתקני הגרעין של איראן

ריאבקוב סגן שר החוץ של רוסיה אמר: אנחנו מזהירים את ישראל לא לחשוב אפילו על תקיפת מתקני הגרעין של איראן |  אזהרה זו מתיישבת עם המדיניות הרוסית הכללית בחודשים האחרונים, שבה רוסיה מותחת ביקורת על פעולות ישראל ומתעלמת או מצדיקה פעולות של איראן וחיזבאללה.

ככה הצורר חוסל # רצף האירועים בחיסול יחיא סינוואר

בלב רפיח | ככה חוסל הארכי טרוריסט יחיא סינוואר | דורון קדוש מפרסם את רצף האירועים בחיסול יחיא סינוואר: | סינוואר ישב פצוע בקומה שנייה באחד המבנים וזרק מקל עץ לעבר הרחפן הצהלי כדי שלא יזהה אותו

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית