לאחר חילוצו של החטוף # דובר צה"ל: "לגבי סינוואר - נגיע גם אליו; קאיד חולץ מתוך המנהרה" - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

לאחר חילוצו של החטוף # דובר צה"ל: "לגבי סינוואר – נגיע גם אליו; קאיד חולץ מתוך המנהרה"

החטוף קאיד פרחאן אלקאדי מהפזורה הבדואית חולץ ממנהרה תת-קרקעית ברצועת עזה במהלך מבצע צבאי הירואי * דובר צה"ל דניאל הגרי, בהצהרה מיוחדת לאחר החילוץ המוצלח: "נגיע גם לסינוואר" * כל הפרטים
ע"פ סעיף 27א'

בשעות האחרונות התקבלה בישראל הבשורה המרגשת והמשמחת, על חילוצו של החטוף קאיד פרחאן אלקאדי מהפזורה הבדואית, שעבד כשומר בבית אריזה בקיבוץ מגן ונחטף לעזה ב-7 באוקטובר.

קאיד, בן 53, נשוי ואב ל-11, מתגורר בכפר לא מוכר סמוך לרהט. כאמור, במהלך חג שמחת-תורה הוא נחטף לרצועת עזה, והיום הוא פגש את כוחות צה"ל במנהרה תת-קרקעית בדרום הרצועה, וחולץ.

בהצהרה שמסר דובר צה"ל לאחר השמועה על חילוצו של קאיד, אמר: דובר צה״ל דניאל הגרי: "בבוקר שמחת-תורה קאדי נחטף סמוך למבטחים. החילוץ הגיע בזכות מודיעין מדויק, כוחות צה"ל חילצו אותו בחיים ממנהרה".

דובר צה"ל הוסיף: "יש פרטים נוספים שלא נוכל לפרסם בשלב זה כי יש עדיין כוחות שפועלים בשטח. מבקש לא להפיץ מידע ברשתות החברתיות מפאת בטחון הלוחמים והחטופים".

דובר צה"ל אמר כי "קאדי תוחקר בשטח כדי לקבל פרטים". יצויין, כי המידע מפיו של החטוף קאדי זה מידע שלא יסולה מפז, ונקווה שבעז"ה הוא יסייע משמעותית להתקדמות של צה"ל לקראת חילוצם של חטופים נוספים.

במהלך הצהרתו, התייחס דובר צה"ל למגעים לעסקת חטופים והזעם בקרב אנשי השמאל מדוע רה"מ נתניהו לא חותר לעסקה בכל מחיר, ואמר: "תפקיד צה"ל זה לייצר את המצב להחזרת החטופים – ואנחנו מעמידים בפני הדרג המדיני את כל החלופות. הדרג המדיני יקבל את ההחלטות".

דובר צה״ל סיפר על חילוצו של קאיד: "פרחאן חולץ מתוך תת-הקרקע, ופגש את הכוחות בתת הקרקע. הוא היה חטוף 326, חלק מהזמן היה בתת-הקרקע".

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית