טומן ראשו בבונקר# נסראללה בנאום ראשון לאחר הפעולות המוצלחות בלבנון ביומיים האחרונים - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

טומן ראשו בבונקר# נסראללה בנאום ראשון לאחר הפעולות המוצלחות בלבנון ביומיים האחרונים

נסראללה בנאומו: "אפשר לכנות את מה שקרה כהצהרת מלחמה"
נסראללה בנאומו (צילום: רשתות ערביות)

לאחר מתקפת הפיצוצים בלבנון ביומיים האחרונים, קם נסראללה ממחילתו ונאם לאומה השבורה בלבנון בדקות אחרונות.

קודם הנאום, תקף צה"ל במגוון עיירות וכפרים בדרום לבנון וחיסל בין היתר משגרי רקטות.

נסראללה פתח בנאומו כשהוא מתייחס למכה הקשה שחטף ארגון הטרור חיזבאללה ואנשיו, וניסה להתבכיין ולהפוך את האירוע למשבר הומניטרי.

"ישראל תקפה ביום שלישי את מכשירי הביפרים שלנו. היא חצתה את כל הקווים האדומים". אמר נסראללה והוסיף: "האויב לא שעה לכל דבר חוקי או מוסרי. המכשירים התפוצצו בכל מקום".

בנסיון להשחיר את פניה של ישראל אמר נסראללה: ״ישראל ידעה שיש 4000 ביפרים – זה אומר שהם רצו להרוג 4000 אנשים״, והמשיך והתייחס לפצועים: "ישראל ידעה שאנשים ימותו גם אם לא מהפיצוץ אלא מקריסת בתי החולים".

בנאומו הודה נסראללה לאיראן ולממשלת לבנון שטיפלו בנפגעים הרבים, והוסיף להודות גם לארגוני ההגנה האזרחית ולאזרחים תורמי הדם שסייעו למאמץ הצלת הפצועים.

הנאום המשיך להתחמם כשנסראללה אמר:

, או כל מונח אחר שתרצו". הוא גם הודה שארגון חיזבאללה ספג מכה חסרת תקדים.
עוד הזהיר: "מפקד פיקוד הצפון הציע להקים חגורת ביטחון בתוך שטח לבנון, ואני אומר לו שאנחנו מקווים לזה כי לחיילי האויב יש ביצורים ענקיים ויש נהלים להסתתר אנחנו מחפשים את החייל והטנק הציוני לכוון אותם, אבל אם הם מחליטים לבוא בעצמם, אנחנו אומרים להם, "ברוכים הבאים".

בנסיון לייצר מתח פסיכולוגי בישראל הוסיף נסראללה: "ישראל לראשונה מאז 78 שנה איבדה את הצפון והשטחים הכבושים", הוא הוסיף ללעוג: "האויב הציוני טיפש, עם כל הטכנולוגיה המתקדמת שלהם, הם עדיין נחשפים, טיפשים!".

נסראללה חתם את דבריו בקריצה למפגיני קפלן: "נתניהו טוען שהוא יפתור את הבעיות בצפון, אבל בנתיים אזרחים צורחים ובוכים", הוא הוסיף: "תראו את ביטוי "איבדנו את הצפון". זה אחד מהיסודות הלחץ המשמעותיים ביותר".

בסיום דבריו לא ויתר על הקלישאה הקבועה: "חזית לבנון לא תיפסק לפני שחזית עזה תיפסק".

יצויין כי תוך כדי הנאום המתוקשר הופעלו התראות על חדירת כלי טיס עוין בראש הנקרה ובכל אזור נהריה – לגביהם דובר צה"ל הספיק לעדכן על זיהוי שווא.

וכל זה מתרחש בזמן שמטוסי קרב ומלטי"ם חגים כל העת בשמי ביירות כאות אזהרה לבאות.

תקיפות מטוסי קרב בלבנון, תוך כדי נאום נסראללה

לא קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית