עכשיו זה רשמי # רעידת אדמה ביטחונית: צה"ל החל בפלישה הקרקעית בחלקים נרחבים בדרום לבנון | דרמטי - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

עכשיו זה רשמי # רעידת אדמה ביטחונית: צה"ל החל בפלישה הקרקעית בחלקים נרחבים בדרום לבנון | דרמטי

על-פי דיווחים דרמטיים וחסרי-תקדים, ישראל החלה בדקות אלו ממש במבצע קרקעי היסטורי בחלקים נרחבים בלבנון | מדובר ברעידת אדמה ביטחונית שעלולה לגרור להשלכות חריפות והרות-גורל

לאחר למעלה מ-12 חודש מאז הטבח הנורא שביצע בנו ארגון הטרור האכזרי והרצחני – החמאס, במהלך חג שמחת-תורה, נראה כי בצמרת המדינית-ביטחונית הוחלט ללכת למלחמה עצימה עד הניצחון המוחלט, גם בחזית הצפונית.

על-פי דיווחים דרמטיים וחסרי-תקדים, ישראל החלה בדקות אלו ממש במבצע קרקעי היסטורי בחלקים נרחבים בלבנון.

מדובר ברעידת אדמה ביטחונית שעלולה לגרור להשלכות חריפות והרות-גורל באשר למזרח התיכון בכלל, ומדינת ישראל בפרט.

בערוצי התקשורת בלבנון הודיעו בדרמטיות על הפלישה הישראלית. הבית הלבן אישר את הדיווחים ואמר: ״ישראל מבצעת כעת מבצעים מוגבלים בתוך לבנון״.

בתוך כך, נשיא טורקיה ארדואן אמר ברקע הדיווחים על פלישה קרקעית בלבנון: "אם ישראל לא תפסיק, האום צריך להמליץ על שימוש בכוח נגדה".

כחלק מהפלישה הקרקעית ללבנון, צה"ל משליך פצצות תאורה בגבול לבנון-ישראל, כמו-כן בצה"ל עושים שימוש בפצצות זרחן, טנקים וירי ארטילרי כבד מאד.

כתב אל-מנאר מדווח מדרום כי צה"ל תוקף במאסיביות חסרת-תקדים לאורך הגבול ממזרח למערב, אך עד כה כוחות מתמרנים לא חצו לשטח לבנון.

בעקבות הפלישה הקרקעית, חיילי הצבא הלבנוני נוטשים את העמדות הצבאיות הסמוכות לאיזור אליו נכנסים בדקות אלו חיילינו הגיבורים.

מקור בצבא לבנון ל'רויטרס', כי הכוחות הלבנוניים נסוגו למרחק של 5 קילומטרים צפונית לגבול.

בעקבות הפלישה הקרקעית, בריטניה קוראת לאזרחיה בלבנון לעזוב את המדינה באופן מיידי.

עד כה, בפלישה משתתפות שתי פלוגות של צה"ל.

בתוך כך, תושבים בקריית שמונה ובגליל העליון הונחו לשהות בסמוך למרחבים מוגנים, מחשש להסלמה חריפה וירי מאסיבי מצד חיזבאללה לעבר ערי הצפון.

 

כמו כן, פרסם דובר צה"ל הודעה מסודרת בה הוא מתייחס למצב:

כוחות צה״ל החלו בפעולה קרקעית ממוקדת ומתוחמת נגד יעדי טרור של חיזבאללה במרחב הסמוך לגבול בדרום לבנון

בהתאם להחלטת הדרג המדיני, צה״ל החל לפני מספר שעות בפעולה קרקעית ממוקדת ומתוחמת במרחב דרום לבנון נגד יעדי ותשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה, במספר כפרים סמוכים לגבול, מהם נשקף איום מיידי וממשי ליישובים ישראלים בגבול הצפון.

צה״ל פועל על פי תוכנית סדורה שתוכננה במטה הכללי ובפיקוד הצפון, ואליה הכוחות התאמנו ונערכו בחודשים האחרונים.

הכוחות הקרקעיים מלווים במאמץ תקיפות של חיל האוויר וכוחות תותחנים, שתוקפים מטרות צבאיות באיזור במאמץ מתואם עם לוחמי כוחות היבשה.

שלבי המערכה אושרו ומתבצעים בהתאם להחלטת הדרג המדיני. מבצע ״חיצי הצפון״ נמשך על פי הערכת המצב במקביל ללחימה בעזה ובזירות נוספות.

צה״ל ממשיך להילחם ולפעול להשגת מטרות המלחמה, ועושה כל מה שנדרש על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל ולהשיב את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון.

אנו מבקשים לא להעביר שמועות ודיווחים לא רשמיים על אודות פעילות כוחות צה״ל, ולהיצמד להודעות הרשמיות בלבד.

לא קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית