פיגוע בחדרה# פיגוע מתגלגל בחדרה; 6 פצועים - המחבל נתפס - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

פיגוע בחדרה# פיגוע מתגלגל בחדרה; 6 פצועים – המחבל נתפס

מחבל ערבי בעל ת.ז. כחולה ביצע פיגוע דקירות בחדרה ופצע שישה יהודים, המחבל נלכד על ידי אזרחים חמושים
זירת הפיגוע

מחבל ערבי מאום אל פאחם הגיע בשעות הבוקר רכוב על אופנוע לרח’ הגיתית בחדרה, והחל במסע דקירות בכמה זירות, עד שנלכד לבסוף על ידי אזרחים חמושים שהעבירו אותו לידי כוחות הביטחון כשהוא פצוע ברגלו מירי.

המחבל הסתובב ברחוב ודקר אזרחים על ידי סכין וגרזן, שישה יהודים נפצעו,מהם אחד במצב קשה מאוד.

המחבל, מחזיק באזרחות ישראלית תושב אום אל פאחם בשם אחמד ג׳בארין, 36.

מדוברות המשטרה נמסר בתחילה ( בשעה 11:50) שאין מדובר בפיגוע טרור, אלא ”מדובר בקטטה של שני ישראלים, כששלישי ניסה להפריד ביניהם, אחד מהם דקר אותו ואת הבחור השני”.

לאחר מכן בשעה 12:15 הודיעו בדוברות המשטרה: ”נבדק אם מדובר בפיגוע”.

ורק לבסוף בשעה 12:52 – הודיעה דוברות המשטרה שמדובר בפיגוע, וכתבה:
”עדכון נוסף מחדרה – נוטרל המחבל מדובר באירוע פח"ע. מדובר על 4 זירות שונות בהם אותרו 6 פצועי דקירה מהזירות . עפ"י החשד מהמקום נמלט חשוד על קטנוע. לפני זמן קצר השוטרים איתרו את החשוד וניטרלו אותו באמצעות ביצוע ירי”.

מוכר בקיוסק סמוך לזירה סיפר לשלו כחלון מחדשות 14: ״המחבל נכנס לפה עם יד מדממת, עמד מולי, לקח בקבוק מים ושאל אם אני רוצה למות, הוא הכניס יד לכיס, ריססתי אותו בגז פלפל והוא יצא החוצה״.

מדוברות מד”א נמסר: ”היום, בשעה 11:25 התקבלו דיווחים במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על 6 פצועים מפיגוע דקירה במספר זירות בחדרה. למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של מגן דוד אדום באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ וכונני מד"א רכובים על אופנועים, אשר סרקו את הזירות, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים הלל יפה, בהם: 1 אנוש, 1 קשה ו-4 בינוני, כולם גברים כבני 50 עד 70 הסובלים מפצעי דקירה”

חובש רפואת חירום במד"א ויקי קלי מיחידת האופנועים של מד"א שהגיע למקום, סיפר:
"מדובר על אירוע מורכב שמתפרש על מספר זירות, יצאנו בכוחות מד"א גדולים מאוד וסרקנו את הזירות בהן דווח למוקד מד"א על נפגעים וטיפלנו במספר פצועים במצבי פציעה שונים, חלקם במצב קשה. תוך כדי הטיפול הרפואי התברר לנו שהמחבל עדיין לא נוטרל ונמצא בסמוך אלינו. למרות הסכנה ידענו שאנחנו צריכים להעניק טיפול רפואי לפצועים , טיפלנו בהם והחלנו לפנות אותם במהירות לבית החולים הלל יפה".
ראש עיריית חדרה ניר בן חיים עדכן: "המחבל עבר בין הזירות עם אופנוע. הוא תקף עם גרזן וסכין".

המפכ״ל הגיע כעת לזירה ואמר: "כנראה שזה מה שנגזר עלינו בתקופה הזו ואנחנו צריכים להיות חזקים"

גם סמיר מחאמיד, ראש עיריית אום אל-פחם שממנה יצא המחבל גינה את הפיגוע ואמר: ”אנחנו מגנים את הפיגוע בחדרה, צריך לשמור על מרקם החיים המשותפים”

חה"כ טלי גוטליב תקפה בחריפות את מערכת היעוץ המשפטי וכתבה: "שמישהו יגלה לי למה ׳מנטרלים׳ מחבל שפל ואכזרי שדקר אזרחים תמימים ויורים לו ברגל?? זו התוצאה הישירה והנוראית מסירוס כוחם של אנשי הבטחון בידי מערך הייעוץ המשפטי! היועמשית, מח״ש והפצרי״ת באפס גיבוי ללוחמינו ולשוטרינו הובילו אותנו ליום בו יורים למחבל ברגל כדי לנטרלו ולא במרכז גופו כדי לחסלו. עכשיו המחבל האכזרי יקבל טיפול יסודי בבית החולים בישראל ויקבל תנאי כליאה דה לוקס בבית הסוהר כפי שהחליט בגץ. טימטום".

מדוברות לשכת ח״כ אלמוג כהן נמסר מייד לאחר הפיגוע: ”בעקבות גל הפיגועים שמבוצע באזרחי המדינה ע״י מחבלים בעלי ת.ז כחולה, שוחחתי לפני זמן קצר עם יו״ר הקואליציה אופיר כץ והחלטתנו כי נקדם בחקיקת בזק את ״חוק גירוש משפחות מחבלים” והשלמתו בקריאה שלישית עד סוף החודש”.

בישיבת כנסת יצחק חדרה מעדכנים כי האברך שנפצע קשה בפיגוע עבר ניתוח חירום בהצלחה והוא מועבר כעת להתאוששות בחדר טיפול נמרץ. ומקשים מהציבור, המשיכו להתפלל לרפואת ’חיים רפאל מרדכי בן שרה’.

לא קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית