נתניהו VS סטארמר# נתניהו: ממשלת בריטניה הקודמת הייתה ברורה בתמיכתה בישראל. לצערי, הממשלה הנוכחית שולחת מסרים סותרים - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

נתניהו VS סטארמר# נתניהו: ממשלת בריטניה הקודמת הייתה ברורה בתמיכתה בישראל. לצערי, הממשלה הנוכחית שולחת מסרים סותרים

ראש ההמשלה בראיון ל'דיילי מייל' הבריטי תקף בחריפות את הממשלה החדשה בבריטניה בראשות הלייבור וקיר סטארמר
קיר סטארמר ראש ממשלת בריטניה (צילום: רשתות חברתיות)

ראש הממשלה נתניהו תוקף את ראש ממשלת בריטניה בראיון לעיתון הדיילי מייל הבריטי: ״אחרי המתקפה בשבעה באוקטובר, ממשלת בריטניה הקודמת הייתה ברורה בתמיכתה בישראל. לצערי, הממשלה הנוכחית שולחת מסרים סותרים״.

״הם אומרים שלישראל הזכות להגן על עצמה, אבל הם פוגעים ביכולת לממש את הזכות הזו כשהם חוזרים בעצמם בעמדתם לגבי הטענות ההזויות שהעלה התובע של בית הדין הפלילי בהאג, וכשהם מונעים מכירת נשק לישראל בזמן שאנו נלחמים מול ארגון הטרור הרציני שביצע את הטבח בשבעה באוקטובר״.

״ישראל מתנהלת במלחמה תוך נטילת אמצעים חסרי תקדים כדי להבטיח את ביטחונם של חפים מפשע, וכדי לפעול בצורה מלאה בהתאם לחוק הבין לאומי. לאחרונה, הממשלה החדשה בבריטניה החליטה להשעות 30 רשיונות ייצוא נשק לישראל, הדבר הזה שולח מסר רע מאוד לחמאס״.

״ההחלטות השגויות הללו לא יסיטו את הנחישות של ישראל מלהביס את חמאס, שרצחו בשבעה באוקטובר גם 14 בריטים ולקחו אזרחים בריטים בשבי. כמו שעמידתה של בריטניה בגבורה מול הנאצים נראית כיום כצעד חשוב בהבסת האויב, כך גם ההיסטוריה תשפוט את העמדות הישראליות נגד חמאס, איראן וציר הרשע״.

עוד אמר: ״אם יוצאו צווי המעצר הללו נגד המנהיגים של הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, זה יפגע ביכולת של כל הדמוקרטיות בעולם להילחם נגד הטרור, גם ביכולת של בריטניה״.

קיר סטארמר ראש ממשלת בריטניה הנוכחי, נשוי ליהודיה רח"ל וילדיו יהודים ע"פ ההלכה, אמנם לא נראה שנתון זה משנה את יחסו העויין לישראל.

ביולי האחרון ניצחה מפלגת הלייבור של בריטניה, את המפלגה השמרנית ששלטה בבריטניה במשך 14 שנה, משנת 2010, ההדחה הראשונה של ממשלה שמרנית משנת 1997, אז טוני בלייר ניצח את השמרנים בבחירות. לאחר הניצחון הקים יו"ר המפלגה קיר סטארמר, את ממשלתו. למפלגת הלייבור דעות קשוחות יותר כלפי ישראל, רק לפני מספר שנים, בשנת 2019 יו"ר המפלגה היה ג'רמי קורבין האנטישמי, אשר הוביל את הלייבור לשפל היסטורי בבחירות 2019.

כן קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית