זימון לגיהינום!# מאות מחבלי חיזבאללה נהרגו ונפצעו מפיצוצים מסתוריים במכשירי הקשר שלהם - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

זימון לגיהינום!# מאות מחבלי חיזבאללה נהרגו ונפצעו מפיצוצים מסתוריים במכשירי הקשר שלהם

מאות נפגעים בלבנון מקרב פעילי ארגון הטרור חיזבאללה, לאחר שמכשירי הקשר שלהם התפוצצו לפתע, דו"צ "אין הנחיות מיוחדות"
מכשיר קשר שהתפוצץ

מדיווחים ראשוניים שמגיעים מלבנון, נפצעו ונהרגו מאות מקרב לוחמי החיזבאללה, חלקם הגדול קצינים ולא פעילים 'רגילים'.

מהתמונות שיוצאות משם נראה שמכשירי הקשר שקיבלו המחבלים מאת ארגון הטרור חיזבאללה התפוצצו לפתע וגרמו למאות נפגעים ולכאוס.

ערוץ אל-ערביה מדווח מפי מקור בטחוני לבנוני שארגון הטרור חיזבאללה קורא לאנשיו להיפטר ממכשירי הקשר שלהם מחשש שיתפוצצו מכשירים נוספים ויגרמו לאבידות נוספות בקרב פעילי הארגון.

ערוץ MTV דיווח כי הגיע מסר אל מכשירי הקשר של חיזבאללה לפני הפיצוץ, כמו"כ יש דיווחים ברשתות החברתיות על כך שחלק מפעילי ארגון הטרור זרקו את הביפר לפני הפיצוץ, אחרי שהרגישו בהתחממות.

עוד דווח כי גם בדמשק בסוריה התפוצצו כמה מכשירים ויש נפגעים.

בכיר חיזבאללה אומר שפיצוץ מכשירי הקשר הוא "פרצת האבטחה הגדולה ביותר" עד כה.

מהסרטונים המופצים ברשתות הערביות נראה כי המחבלים קיבלו מסרון לפני הפיצוץ, חלקם הוציאו את הביפר לבדוק את תוכן ההודעה, ולכן רבים מהם נפגעו בפנים, כך פרסם כתב ערוץ 14 מוטי קסטל.

הביפרים המדוברים הינם מתוצרת ירדן. אך פרשן צבאי לבנוני בסקיי ניוז בערבית: שייתכן והגורם שמכר לאנשי חיזבאללה את המכשירים היה גם ספק האינטרנט והשיג שליטה מרחוק. לישראל יש יכולות מודרניות כמו פגסוס.

לפי הדיווחם מלבנון יש מספר הרוגים בודאות כשאחד מהם הוא חבר פרלמנט מטעם חיזבאללה בני מחמד מהדי, ועוד כאלף פצועים בעיקר בפגיעות קשות בגפיים.

גם מוג'תבא ח'אמנאי, שגריר איראן בלבנון נפצע בפיצוץ ביפר.

בינתיים אין התייחסות מגורמי הביטחון בישראל, דבר צה"ל תא"ל דניאל הגרי הודיע לראשי הרשויות בצפון שנכון לעכשיו אין שינוי בהנחיות.

ארגון הטרור חיזבאללה הוציא הצהרה רישמית: "בסביבות השעה 15:30 התפוצצו מספר מכשירי קליטת הודעות מסוג "Bager" שהוחזקו על ידי מספר עובדים ביחידות ובמוסדות השונים של חיזבאללה כתוצאה מכך ישנם שלושה הרוגים ופצועים רבים נוספים. הגורמים המוסמכים בחיזבאללה עורכים בימים אלה חקירה ביטחונית ומדעית נרחבת לבירור הסיבות שהובילו לפיצוצים בו-זמנית אלו, ושירותי הרפואה והבריאות מטפלים בפצועים במספר בתי חולים באזורי לבנון השונים. אנו מבקשים מאלוהים הכול יכול רחמים על חללינו הצדיקים בדרך לירושלים, ומתפללים להחלמה מהירה לפצועים ולפצועים, וקוראים לעמנו היקרים להיזהר מהשמועות ומהמידע השקרי והמטעה שמפיצים חלק מהגורמים באופן המשרת את הלוחמה הפסיכולוגית לטובת האויב הציוני, מה גם שהדבר מלווה בנאומים המאיימים של האויב הציוני ובמה שהוא מכנה שינוי המצב בצפון. אנו מאשרים כי ההתנגדות בכל יחידותיה השונות נמצאת במוכנות הגבוהה ביותר להגן על לבנון ואנשיה האיתנים".

כן קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית