החזית הצפונית לאן?# מלחמת ישראל – לבנון בצל המגעים הפוליטיים בין נתניהו לסער - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

החזית הצפונית לאן?# מלחמת ישראל – לבנון בצל המגעים הפוליטיים בין נתניהו לסער

הגזרה הצפונית רותחת, ע"פ הפרסומים המגעים בין סער לקואליציה הואצו על רקע הכוונה לצאת למהלך משמעותי בצפון הארץ
ארטילריה בצפון.(אילוסטרציה)

מתחת לפני השטח החזית הצפונית מבעבעת בעיקר על רקע הדיווחים הרבים על הצטרפות אפשרית של מפלגת הימין הממלכתי בראשות חה"כ גדעון סער לממשלה, מה שמעלה את הסיכוי למלחמה בחזית זו.
כזכור, התקדמות משמעותית התרחשה בימים האחרונים במגעים בין גדעון סער לראש הממשלה בנימין נתניהו על כניסתו של סער לממשלה. זאת, בין היתר על רקע התחממות הזירה הצפונית. המטרה היא להעביר לידי סער את תיק הביטחון. הערב צוטט השר אלי כהן כמי שאומר שהוא לא מאמין בהסדר מדיני עם חיזבאללה, וכי צריך לגבות מהם מחיר כבד.

בתוך כך ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם שליחו המיוחד של נשיא ארצות-הברית, עמוס הוכשטיין, בקריה בתל-אביב. ראש הממשלה נתניהו הבהיר באופן נחוש והחלטי בשיחתו עם השליח הוכשטיין כי לא ניתן יהיה להחזיר את תושבינו ללא שינוי יסודי במצב הביטחוני בצפון. עוד אמר ראש הממשלה כי ישראל מעריכה ומכבדת את תמיכת ארצות-הברית, אך בסופו
של דבר תעשה את מה שדרוש כדי לשמור על ביטחונה ולהחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בבטחה.

במקביל ההערכה בישראל גוברת כי הצמרת הביטחונית בארה"ב מתחילה להשתכנע שיש צורך בעימות רחב מול לבנון כדי לשנות את המצב בגבול הצפון. ייתכן שהשינוי בגישה מגיע בעקבות הביקור של מפקד סנטקום, הגנרל קורילה בבור פיקוד הצפון – שם הוצגו לו התוכניות המבצעיות למלחמה.

הערב בשעה 22:00 התכנס הקבינט המדיני ביטחוני לאחר שנדחה מספר פעמים, לפי הערכות ישיבת הקבינט הייתה מאוד משמעותית בהקשר למצב בגבול הצפוני.

לא קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית