לך כנוס # מעמד אדיר ונשגב לבני הישיבות הגדולות בעיצומו של ימי בין הזמנים. - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

לך כנוס # מעמד אדיר ונשגב לבני הישיבות הגדולות בעיצומו של ימי בין הזמנים.

המעמד יערך בראשות רשכבה"ג מרן הגר"ד לנדו שליט"א ומרנן ורבנן גדולי ישראל חברי מועצגה"ת שליט"א. במהלך הערב יערך במקום ערב שירה והתעלות בראשות הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א ובליווי תזמורת מורחבת.

מעמד מיוחד לאלפי בני הישיבות הקדושות יערך בסוף השבוע הקרוב ע”י ‘ועידת בני הישיבות’ בקמפוס כרם ביבנה.
לקראת המעמד עלו המארגנים למעונו של רשכבה”ג מרן הגר”ד לנדו שליט”א, שיצא בקריאה מיוחדת לבני הישיבות: ‘חשוב מאד להגיע ולהשתתף בוועידת בני הישיבות’.
וכן התבטא בשבח “ועידת בני הישיבות”, שיצרו מסגרת יחודית ההולמת לבני עליה לימי בין הזמנים וכהכוונתם של מרנן עיני העדה וברוחם של גדולי הדורות זצוק”ל, והשקיעו דמים מרובים לאפשרות שהייתם של בני הישיבות לימי הנופש במתחם, כולל ליום השבת קודש, ואף שכרו גנרטור בעלות עשרות אלפי שקלים לתאורה ומיזוג כשרים לשבת קודש לרווחתם של בני התורה.
היערכות נרחבת ע”י מארגני הועידה לקראת הכינוס האדיר לבני הישיבות הקדושות שיערך בליל שישי הקרוב כ”ה אב בקמפוס הועידה בכרם ביבנה, במעמד מרנן ורבנן גדולי ישראל ובראשם מרן ראש הישיבה הגר”ד לנדו שליט”א שישא את המשא המרכזי בחובת השעה במעמד מרנן ורבנן שליט”א ובהשתתפות אלפי בני הישיבות.
בשעות האחרונות מתקיימות ישיבות היערכות מיוחדות בעקבות עומס ההרשמה הגדול להכשרת מתחם סמוך לקליטת האלפים.
במהלך הערב יתקיים בנוסף גם ערב שירה והתעלות ע”י הגה”צ רבי שמעון גלאי שליט”א והמשפיע הגאון רבי אהרן בירנצוויג שליט”א בליווי תזמורת מורחבת, כשינעימו בקולם אמן הרגש ר’ זאנוויל וינברגר יחד עם הזמר ר’ קובי גרינבוים ומקהלת מלכות, וכיבוד ליל שישי עשיר.
הסעות יצאו מכל רחבי הארץ ע”י הנהלות האיגודים בקהילות הקודש ברחבי הארץ.

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית