האריס רעה לישראל# האריס: תמכתי בעיכוב משלוחי הנשק לישראל - המלחמה צריכה להיפסק היום - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

האריס רעה לישראל# האריס: תמכתי בעיכוב משלוחי הנשק לישראל – המלחמה צריכה להיפסק היום

המועמדת לנשיאות ארה"ב האריס בהתבטאות אנטי- ישראלית נוספת: תמכתי בעיכוב משלוחי הנשק לישראל. האם זה יפגע בתמיכת הקול היהודי?
משלוחי נשק מארה"ב. (צילום: משרד הביטחון)

סגנית נשיא ארה"ב והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות קאמלה האריס אמרה הלילה בנאום בחירות שהיא תמכה לחלוטין בהחלטה שקיבל ביידן במאי האחרון למנוע משלוח של 2,000 פצצות מישראל. לפי דבריה, העיכוב היווה "מנוף לחץ על ישראל".

האריס הוסיפה כי היא הייתה מעורבת ישירות בשיחות עם מנהיגים ישראלים וערביים בנוגע לניהול של עזה לאחר המלחמה, וחזרה על כך שלא ייתכן כיבוש ישראלי של רצועת עזה.

"אנחנו עושים את העבודה של הפעלת לחץ על כל הצדדים המעורבים כדי להשיג את העסקה להפסקת אש ושחרור חטופים," אמרה האריס, וציינה כי המלחמה בין ישראל לחמאס "חייבת להסתיים בהקדם האפשרי".

בכך ממשיכה האריס את הקו התוקפני שנוקטים בממשל ביידן כנגד ישראל, ונגד ראש הממשלה נתניהו.

לפני כחודש אמרה האריס לסטודנט שהתלונן בפניה על הג'נוסייד (רצח עם) שכביכול ישראל עושה בעזה, כי "אני יכולה להבין את המחשבה שלך". האריס מזוהה עם הצד הפרוגרסיבי במפלגה הדמוקרטית, ויחסה לישראל אינו מן המשופרים. בשבועות האחרונים ניסו בקמפיין לטשטש את דעתה כלפי ישראל, ע"מ לא להפסיד קולות של מאות אלפי יהודים אמריקניים, שכבר עזבו ע"פ הסקרים למפלגה הרפובליקנית, ולמועמדה לנשיאות הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

בועידה הדמוקרטית אמרה האריס "אני מחוייבת לבטחונה של ישראל", אך הוסיפה "ולזכות להגדרה העצמית של העם הפלסטיני" ע"מ שלא להכעיס יותר מידי את המוסלמים, ואת תאי הסטודנטים האנטי- ישראלים באוניברסיטאות.

ע"פ הסקרים בקרב יהודי ארה"ב, כ-50% מתכוונים להצביע בנובמבר למפלגה הרפובליקנית ולדונלד טראמפ, לעומת 30% שהצביעו בבחירות 2020 לדונלד טראמפ. בקמפיין האריס יודעים עד כמה הקול היהודי קריטי בשתי מדינות מפתח – פנסילבניה עם 480,000 יהודים, וג'ורג'יה עם 140,000 יהודים, ומנסים להישמע יותר אוהדי ישראל, במדינות אלו ביידן ניצח בבחירות 2020 בפערים של עשרות אלפי קולות, כך שייתכן שהפעם הקול היהודי יכריע את הבחירות בארה"ב.

 

לא קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית