הסלמה בצפון# עשרות הרוגים, 400 פצועים באורח אנוש, ואלפי פצועים נוספים במתקפה על חיזבאללה - הגיזרה
הַגִּזְרָה - כל מה שחם בגזרה החרדית

הסלמה בצפון# עשרות הרוגים, 400 פצועים באורח אנוש, ואלפי פצועים נוספים במתקפה על חיזבאללה

במתקפה על פעילי ארגון הטרור חיזבאללה, באמצעות ה'ביפרים' האישיים שלהם, נהרגו עשרות מפעילי הארגון, נפצעו כ-400 אורח אנוש, ועוד אלפים נפצעו בדרגות שונות
רובע הדאחיה לאחר הפיצוצים היום

קרוב ל 4000 פצועים בדרגות שונות, 400 פצועים במצב אנוש ועשרות הרוגים, אלו המספרים המגיעים מלבנון בשעות האחרונות, לאחר שמכשירי ה'ביפר' שחולקו לפעילי חיזבאללה, התפוצצו באופן מסתורי.

בפעולה מתוחכמת וחסרת תקדים התפוצצו מכשירי ה'ביפר' ששימשו את מחבלי החיזבאללה לתקשורת ביניהם, כשהיא גורמת לפציעות קשות למחזיקי המכשירים, ביניהם מפקדים בכירים בחיזבאללה ומלוויהם, וקצינים רבים בדרגות שונות בשדרת הפיקוד של ארגון הטרור.

בין הנפגעים בנו של חבר הפרלמנט הלבנוני מטעם חיזבאללה, עלי עמאר, ובנו של בכיר חיזבאללה חסן פדלאללה שנהרגו בהתפוצצות מכשירי הקשר. עוד דווח ששגריר איראן בלבנון מוג'תבא אמאני נפצע גם הוא.

בדיווחים שמתקבלים מלבנון דווח שהמחבלים קיבלו הודעה לפני שהמכשיר התפוצץ, חלק מהמחבלים חשו בחום חריג מהמכשיר והשליכו אותו לפני הפיצוץ. עוד מסרו בחיזבאללה שנסראללה לא נפגע מפיצוץ מכשיר.

גם בסוריה נפצעו פעילי חיזבאללה שהחזיקו באמצעי הקשר של חיזבאללה, בהם 11 פעילי חיזבאללה שנפצעו באורח קשה כתוצאה מפיצוץ אמצעי קשר בדמשק.

כזכור בארגון הטרור חיזבאללה הבטיחו תגובה חזקה ומסרו שהאויב ישלם על תוקפנותו.

ממשרד החוץ הלבנוני נמסר: "התחלנו בהכנת תלונה להגשה למועצת הביטחון על מתקפת הסייבר הישראלית". כמו"כ לא יתקיימו לימודים מחר בלבנון.

עוד פורסם, שהביפרים ששימשו את מחבלי חיזבאללה כאמצעי קשר בטוחים ללא האזנות, היו תחת מעקב ישראלי, ודרכם ידעה ישראל להיכן ומתי יהיו התקפות טילים בחודשים האחרונים, ואף בעזרתם מנעה ישראל התקפה משמעותית של חיזבאללה לאחר חיסול בכיר הארגון פואד שוכר.

בתוך כך, במערכת הביטחון מעריכים שחיזבאללה נערך לפתוח בפעולה צבאית נגד ישראל לאחר הפיצוצים. קצינים בכירים בזרועות השונים, התבקשו בשעות האחרונות להגיע לדיון מיוחד שנערך כעת בקריה, בהשתתפות רה"מ ושר הביטחון.

בישראל הרשמית לא הגיבו על האירוע. ומצה"ל נמסר: ״לא מגיבים על הדיווחים מלבנון״.

לא קיים בכתבה תוכן על פי חוק 27א

תוכן דומה

תמיכה מסויגת # בין איומים לתמיכה: המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל

בין איומים לתמיכה | המדיניות האמריקאית המורכבת כלפי ישראל, מרגיש קצת שמישהו כאן התבלבל | מצד אחד איומים על אמברגו נשק, מצד שני שליחת מערכת הגנה מהטובות בעולם | ההסבר של האינטרסים שמאחורי

ברוכים הבאים # מערכת יירוט הטילים הבליסטיים THAAD הגיעה לישראל מארה"ב, יופעל על ידי 100 חיילים אמריקנים

ברוכים הבאים | שכבת הגנה נוספת מגיעה לישראל: THAAD אשר תספק שכבת הגנה נוספת למערך ההגנה האווירית הישראלי הגיעה לישראל | משתלבתעם מערכות קיימות כמו "כיפת ברזל" ו"חץ"

מהדורה 06 # ‘שטייגען’ – המדור המיוחד של ‘הַגִּזְרָה’ עם כל החידושים בעולם הישיבות | בלעדי!

יום הכיפורים בהיכלם של הישיבות הקדשות | באיזה ישיבה היה לחן חדש של אחד מבני הישיבה | סקירה על ישיבת עמלה של תורה | איזה מחזור קנו כיסא חדש לראש הישיבה | ומדריך לכלל שמחות בית השואבה בכל היכלי הישיבות

חיסול נוסף # כלי טיס ישראלי חיסל את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של ארגון הטרור חמאס

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש חיסלו את מפקד מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של חמאס בצפון רצועת עזה | המחבל הוביל מתווי שיגור של כלי טיס בלתי מאויישים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

רק רגע.. מהירות הגלילה שלך גבוהה ממהירות יצירת התוכן שלנו..

מבזקי 'הגזרה'

כנסו עכשיו >>

'הַגִּזְרָה' - כל מה שחם בגזרה החרדית