
בראשות גדולי ישראל#בסאטמאר התקיים מעמד הנחת אבן הפינה לביהמ"ד של החסידות בירושלים
ברחוב יונה בירושלים התקיים היום הנחת אבן הפינה לביהמ"ד בירושלים בראשות גדולי ישראל מרן הגר"מ שטרנבוך והגרי"מ שכטר לאחר שנים שלא נפגשו ,כזכור ביהמ"ד נשרף לפני כמה שנים בליל שבת וכעת נבנה שוב ע"י נגידי החצר צילום:דוד ארזני Iצפו בתיעוד:



















