ימים ספורים לפני ר"ה תשפ"ה, נכנסו לכ"ק אדמו"ר מתוא"י שליט"א חברי הנהלת 'בית לפליטות' הר"ר חיים אלעזר רוזנפלד והר"ר גבריאל פפנהיים שליט"א, וחברי צוות ארגון ביחד שע"י המוסדות, כ"ק הרבי התפעל מפעולות המוסדות ובפרט בשמעו על ההכנות לקראת חודש תשרי בין כותלי הבית החם והאוהב 'בית לפליטות', הרבי התפעל לשמוע תיאור על החגים הק' בין קירות המוסד הנעשים באופן הנעלה ביותר,
הרבי הביע קורת רוח על הרחבת גבולות ההצלה ע"י הקמת ארגונים לטובת בני ובנות המשפחות חד הוריות, הרבי בירך את הדבש והתפוחים לליל ר"ה המיועדים לבנות המוסד ושיוחלקו לכל ילדי ובחורי ארגון 'ביחד' ו'בשבילך', כ"ק הרבי הביע קורת רוח מרובה מהחינוך וההשקעה מכל לב בלבבות נשברות ובניית עתידם באופן הנעלה ביותר, כ"ק הרבי אף הזכיר את ביקורו במוסד בית לפליטות שנוסד בזמנו על ידי אביו הגדול כ"ק אדמו"ר הגה"ק מתולדות אהרן זי"ע, והעלה זכרונות מהתקופה בו אביו זי"ע יזם את הרעיון והכניס לביתו יתומות פליטות השואה האיומה והוא הלך ללון בבית מדרש סמוך,
הרבי בירך את מנהלי המוסדות והצוות, ובמעמד מיוחד בירך עבורם את התפוחים והדבש לשנה טובה ומתוקה






















