שבת התרוממות והתחזקות עברה על בני קהילת ויזניץ הק' בעפולה, עם בואו של הרה"ג אב"ד אלעד שליט"א, לשבות בעיר בשבת קודש פרשת כי תצא שעעל"ט.
לקראת שבת קודש הגיע הרה"צ אב"ד אלעד שליט"א לתפילת מנחה בבית המדרש המרכזי "בית שמואל". לאחר תפילת מנחה, מסר המרא דאתרא הגאון רבי מנחם מנדל טובאק שיעור בהלכה כנהוג.
בשעה 11:15 לערך, נכנס הרב שליט"א לעריכת ה'באטע' יחד עם רבני קהילות, הרה"ג רבי מנחם מנדל טובאק והרה"ג רבי משה בנציון לוריא כאשר למעלה משלוש שעות זימרו ניגוני שבת בהתעוררות הנפש, כאשר ביני לביני נשמעים דברי חיזוק והתעוררות לקראת הימים הנוראים.
בצפרא דשבתא הגיע מורנו הרב שליט"א לתפילת שחרית בביהמ"ד ד'קהל האברכים', לאחר התפילה נערכה 'קידושא רבה', בה זכו בני הקהילה לשמוע דברי תורה, ברכה והדרכה לכבוד שב"ק.
לפנות המנחה זכו תלמידי הישיבה לצעירים 'אהבת שלום', הישיבה החדשה שנתייסדה השנה, לביקורו מורנו הרב שליט"א, אשר הביע התפעלותו מבחורי החמד תלמידי הישיבה, ואף מסר בפניהם שיעור 'פרקי אבות' מתובלים ושזורים בדברי מוסר וחסידית כהכנה לקראת הימים הנוראים הבעל"ט.
סעודת רעווא דרעווין נערכה ברוב עם בבית המדרש המרכזי, כשבמהלכה נשא הרב דברים חוצבים להבות אש במשנתו הטהורה של האדמו"ר מויזניץ שליט"א, בשגב ההכנה הראויה לקראת הימים הנוראים, ועל עבודת האמונה אשר רבינו תמיד מחדיר בנו בכל עת ורגע. כן עורר את הציבור להרבות בלימוד התורה ובתפילה למען בריאותו השלימה של מרן אדמו"ר שליט"א.
לאחר תפילת מעריב עברו כל הקהל לאמירת א גוטע וואך, כאשר פיהם מלא דברי הודיה, על השבת המרוממת לה זכו במחיצת האורח החשוב, ואשר לוודאי תותיר רושם עז בקרב האברכים.






















